Strakke billen trainen voor bikini of badpak

Droom jij ook wel eens van strakkere, rondere billen? Vooral momenten dat je weer in je bikini moet, of lingerie moet passen in het pashokje zijn erg tricky. Van het ene moment verander je van een happy girl in een not-so-happy girl omdat het spiegelbeeld je weer eens vertelt dat je toch écht eens wat aan je bilpartij moet gaan doen. Het is vaak net niet zoals jij het wilt. En tja..vrouwen zijn nu eenmaal vaak kritisch over zichzelf. Hoe vaak iemand je ook vertelt dat je prachtige billen hebt, tóch is het nooit goed en strak genoeg. Herkenbaar toch? Daarom hebben we hier dé billen train tips zodat je vanaf vandaag iets aan je achterwerk kunt doen! Wil je strakkere en stevige billen, lees dan verder!

Strakke billen trainen voor bikini of badpak

Bovenbenen trainen is een must

Als je voor een prachtige bilpartij gaat, dan moet je óók je bovenbenen trainen, want het vet dat daar zit bepaalt toch grotendeels de vorm van je billen. Je moet dus niet alleen je billen trainen, maar het is ook vrijwel noodzakelijk om je bovenpartij van je lovely benen te trainen! Maar geen nood, bij vrijwel elke oefening die je doet worden ook je bovenbenen getraind. Maar let daar dus wel op als je workout oefeningen zoekt!

Oefeningen die je overal kunt doen

Het beste is om oefeningen te vinden die je werkelijk overal kunt doen. Wist je dat je zelfs op je bureaustoel biloefeningen kunt doen? Hoe dit werkt? Span je bilspieren 30 seconden aan en ontspan ze dan weer. Probeer dit het liefst een paar keer per dag te doen. Het is alleen zaak om te onthouden dat je de oefening moet doen, dus tip is om dan overal post-its te hangen met een reminder. Plak er bijvoorbeeld eentje op je keukenkastje. Dan word je eraan herinnerd als je aan het koken bent!

Doe squats en train meteen meer spiergroepen

Squats? Watsda? Nu je aan je billen wilt werken moet je wel weten wat squats zijn, want het is een verrekt goede oefening om je bilspieren te verstevigen! Niet voor niets wordt dit ‘’de koning der oefeningen’’ genoemd. Het mooie van deze oefening is, dat je er meerder spiergroepen tegelijk mee traint, waaronder dus ook je bovenbenen. Als je dan ook nog eens je armen mee beweegt kan je die ook meteen mee trainen. Je kunt het trouwens gewoon doen tijdens het televisiekijken. Ideaal! Bij squats moet je de voeten op schouderbreedte iets uit elkaar doen en je voeten ongeveer 30 graden naar buiten laten wijzen. Daarna ga je door je hurken. Wacht, we hebben een filmpje voor je zodat het gelijk duidelijk wordt wat een squat is. Doe je mee?
 
 

Ga traplopen!

Een andere manier om je billen te trainen is door de trap te nemen. Om een trap op te lopen gebruik je immers je bovenbenen en je bilspieren. Ga dus lekker zo vaak mogelijk met de trap. En de volgende keer dat je weer wat bent vergeten mee naar boven te nemen kan je blij zijn, want je hebt nu een reden om weer extra de trap te nemen. Enne…ga nooit meer met de lift maar pak die kans om de 5e etage op kracht van je eigen bilspieren te bereiken! Je zal uiteindelijk beloond worden met een amazing looking achterwerk!
 
Houd vol en wees geduldig
 
Het heeft allemaal met je doorzettingsvermogen te maken of je strakkere billen zult krijgen of niet. Het duurt nu eenmaal langer dan een week eer je resultaat zal zien en waarschijnlijk nog wel langer. Maak foto’s vanaf de eerste dag dat je traint en vergelijk deze eens met foto's van een paar weken later. Het zal je motiveren om door te zetten. En hang foto’s in je klerenkast van vrouwen die de billen hebben waar je van droomt. Het zal je eraan herinneren waarvoor je het allemaal doet. Je kan het!

Motiveer jezelf met een mooie nieuwe bikini

Ben je nu supergemotiveerd geraakt en wil je meer? Bekijk dan onderstaande video voor een uitgebreide work-out voor prachtige bikini-billen! Misschien krijg je wel zin om alvast een mooie bikini uit te zoeken die je aan wilt als je straks je ideale eindresultaat hebt behaald..het zal je ongelooflijk motiveren elke keer als je hem in je klerenkast ziet liggen.