Kies Prijzen
Kies Model
Kies Kleuren
Kies Geslacht
Kies Winkels
Kies Maten
wis filters
4 producten gevonden
sorteer op:
Filters

Replay Slipper

De Replay slipper is een slipper voor de modebewust man of vrouw. Omdat Replay een vooraanstaand merk is weet je zeker dat je bij iedere aankoop een trendy aankoop doet! Voor de dames combineert Replay het perfecte gevoel voor stoer met vrouwelijkheid. Voor de heren maakt Replay slippers wat een oergevoel geeft! De stoere, mannelijke kleuren in combinatie met de bijna ruige stoffen geeft dit oergevoel. 

Replay bikini

De Replay bikini is een vrouwelijke, elegante maar toch sportieve bikini. De Replay bikini is niet schreeuwerig, niet overdreven, maar straalt rust, kwaliteit en charme uit. Juist door dit vrij rustige uiterlijk geeft de Replay bikini dit vrouwelijke en elegante uiterlijk. Bij Replay zwemkleding ben je ten alle tijden verzekerd van hoge kwaliteit. De stoffen die gebruikt worden in de zwemkleding voor zowel heren, dames als kinderen is met zorg uitgekozen. Deze stoffen geven je lichaam optimale bescherming en zijn bovendien sneldrogend. Stijl is een van de meest vooraanstaande doelen van Replay en dat is te zien in de hele collectie van Replay, niet alleen de bikini’s, zwembroeken en badpakken zien er prachtig gestijld uit, ook de schoenen collecties, kleding collecties en accessoires hebben een prachtige uitstraling. 

Replay

In 1978 is Replay opgericht door de Italiaanse Claudio Buziol, deze was destijds pas eenentwintig jaar oud maar zeer ambitieus en vastberaden om een groots merk op de markt te zetten. Replay is een wereldwijd bekend en zeer succesvol merk dat actief is in Europa, Afrika, Noord- en Zuid-Amerika, Azië en ook in het Midden-Oosten is het merk Replay zeer succesvol. De meeste luxe goederen worden in Europa gekocht, ruim 85% van de verkoop vindt hier plaats. De goederen worden in vele warenhuizen en boetieks verkocht maar ook in Replay winkels. Het merk is ontstaan tijdens het wereld kampioenschap in Argentinië in 1978. Op een groot scherm in een stadion kwam het woord re-play te staan, dit woord sprak hem zo aan, dat hij besloot dit woord voor zijn eigen kledinglijn te gaan gebruiken. Replay betekent, vertaald uit het Engels ‘herhaal’, dit is wat de kledinglijn van Claudio Buziol voorstelt; een herhaling. Replay haalt kleding uit het verleden en laat dit op een hedendaagse manier zien.