Zwemkleding.nl website volledig vernieuwd

Als je de grootste website van Nederland op het gebied van zwemkleding hebt, zijn de verwachtingen van bezoekers hoog. Dat weet het team van Zwemkleding.nl dan ook als geen ander. “Het is voor ons de kunst om onze site te blijven verbeteren”, vertellen eigenaren Daniel Hulsebosch en Claudia Visser. “Halverwege 2013 zijn we begonnen met het maken van plannen voor een grote make-over.”

 

Nog minder klikken

Daniel, Claudia en collega's werkten maanden lang aan de uitwerking van de plannen. “Naast het ontwerpen van een nieuwe look, hebben we hoog ingezet op het responsive maken van de website. Dit houdt in dat Zwemkleding.nl mee schaalt met de afmetingen van een scherm zodat de site ook goed bekeken kan worden met een mobiele telefoon of tablet. Dat wordt nu namelijk al door maar liefst 55 procent van onze bezoekers gedaan.” Ook de usability van de website werd flink verbeterd. “Je komt nu met nog minder klikken bij de gewenste producten uit. Om een voorbeeld te geven: we hebben bijna 5.000 producten in de categorie bikini’s staan. Ondanks dit enorme aanbod kom je dankzij de handige zoek- en filterfuncties binnen een paar seconden bij de gewenste bikini uit.”

 

 

 

Zin in de zomer

Deze week is de vernieuwde en verbeterde Zwemkleding.nl live gegaan. Naast zwemkleding en badmode van de meest uiteenlopende aanbieders, kunnen bezoekers ook veel informatie op de website vinden. Zo worden er regelmatig blogs geplaatst met tips over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van zwemkleding. Daniel en zijn team zijn erg tevreden met het resultaat. “Nu de winter op zijn einde loopt, wordt Zwemkleding.nl dagelijks weer door duizenden mensen bezocht. We hopen van harte dat zij nog meer zin krijgen in de zomer door het overzichtelijke aanbod op onze 'nieuwe' website!”

 

Geef je mening!

Het team van Zwemkleding.nl is erg benieuwd wat jij van de vernieuwing van www.zwemkleding.nl vindt. Het team werkt namelijk ook hard aan een make-over van www.kinderkledingonline.nl. Alle tips en suggesties die binnenkomen, worden dan ook in die plannen meegenomen. Je kunt jouw mening delen door de Facebook-pagina van Zwemkleding.nl te 'liken' en daar een bericht achter te laten. Onder de inzenders van de meest nuttige reacties wordt een zomerse prijs verloot: zwemkleding naar keuze ter waarde van € 100,- euro!

vrijdag 14 februari 2014
Claudia
Persbericht