Krijg jouw bikinibody

De lente hangt in de lucht en voor je het weet is het alweer tijd om lekker in je bikini op het strand te gaan liggen. Je wilt er in je nieuwe bikini natuurlijk wel zo goed mogelijk uitzien. Je kunt natuurlijk naar de sportschool gaan of gaan hardlopen, maar ook als je niet van sporten houdt, kun je je lichaam bikiniproof maken. Afvallen is namelijk 70% voeding en 30% sporten. Hier zijn afvaltips op het gebied van je eetpatroon!

 

Water drinken

Eén van de makkelijkste afvaltips is meer water drinken. Water zorgt ervoor dat het voedsel dat je tot je neemt, wordt omgezet in energie, maar dit is niet het enige. Het zorgt er ook voor dat opgeslagen vet in je lichaam wordt verbrand en dat je minder honger hebt! Redenen genoeg dus om meer water te gaan drinken. 
 

Spicy food

Als je aan je eten pittige specerijen toevoegt, heb je sneller een vol gevoel door de natuurlijke reactie van je maag op dit pittige eten. Je eet automatisch ook langzamer van pittig eten. Zo heeft je maag meer tijd om je hersenen duidelijk te maken dat je genoeg hebt gehad. Uiteindelijk eet je dus minder en val je af!
 

Snacken mag

Minder snacken is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Je mag heus wel wat snacken op een dag, maar doe het liever niet na een zware maaltijd. Je maag zit namelijk vol, dus alles wat je nu tot je neemt, wordt direct opgeslagen als reserve, oftewel vet. Als je rond drie uur trek krijgt, ga dan voor een stuk fruit, wat snoeptomaatjes of wortels, een bakje yoghurt of kwark. 
 
Als je er met deze tips over een tijdje geweldig uitziet heb je natuurlijk wel een bikini  nodig om je lichaam te showen! Heb je die nog niet? Kijk dan gauw hieronder of op de site zwemkleding.nl/dames/bikini!
zondag 1 maart 2015
Jinke
bikinibody, bikini, zomer